Sezóna 2009

_________________________________________________

10. Závod Maggiora - Itálie

Na poslední závod odjíždí tým L. Brožka dobře naladěn z důvodu stále se zlepšujícím výsledkům v druhé polovině seriálu ME.

Jezdec L. Brožek to mechanikům vrátil v plné parádě třetím, respektive druhým místem po diskvalifikaci Fejfara.

Už 24. startujících naznačovalo pořádnou podívanou a pěkné závody. V neposlední řadě i účast rallyecrosaře Munnicha se Škodou Fabia.

Měřené treninky zcela ovládli Negri a Fejfar. L. Brožek byl devátý a osmý…

V první rundě se už L. Brožek rapidně zlepšoval a dojel třetí. 1. Kárai, druhý Negri.

Ve druhé opět třetí místo. 1. Fejfar, 2. Munnich. Negri oddělal motor a Kárai urazil zadní kolo.

Třetí rundu zajel L. Brožek skvěle …druhý. Vyhrál opět Fejfar a Ferretti byl třetí. Ital Giarollo udělal boudu a bylo do finále co opravovat, což se týmu podařilo a mohl absolvovat finále. První místo Fejfara je však neoficiální, protože byl před finálovou jízdou vyloučen. Proti tomuto rozhodnutí se odvolal a mohl tak startovat ve finále.

Zvítězil Fejfar, druhý Kondračkin a třetí Brožek. Podle výsledkové listiny vydané komisaři v Maggioře se však Fejfarovo jméno neobjevilo…

_________________________________________________

9. Závod Nyirád - Maďarsko

Předposlední závod ME se konal v autoareálu Nyirád. Ve velice pěkném prostředí, kde se oproti loňsku vylepšilo depo se spevněnými plochami, asfaltové cesty…No prostě paráda.V tomto závodu startovalo celkem 14 speciálů. V měřeném treninku si nejlépe vedl domácí jezdec Kárai, druhý čas zajel Fejfar a řetí Makarov. L. Brožek měl 10. čas s nefungujícím turbem.

První rozjíždka byla plna dramatických situací. Nejprve Makarov odstartoval se zpožděním z důvodu poruchy převodovky. Giarollo otočil Kotana a Koršunov, který se zapletl do této kolize skončil ve čtvrtém kole. První dojel Fejfar, druhý Kárai, třetí Pleskovas a čtvrtý L. Brožek.Druhou rozjíždku vyhrál stále se zlepšující Pleskovas, druhý dojel Makarov, třetí Ferretti a po ataku Cimrmana L. Brožek na místě čtvrtém…Ve třetí rozjíždce měl velké problémy Makarov s motorem, ale svůj vyjetý náskok udržel. Pleskovas si vyjel místo druhé a L. Brožek zabodoval na místě třetím…

Ve finále startoval L. Brožek až ze třetí řady a Fejfar dokonce z poslední…Neodstartoval Kondračkin, kterému hořelo po třetí rundě v depu auto. Opět solo jízdu předvedl Makarov, který s velikým náskokem zvítězil. Velice dobře zajel Ferretti o 11 sekund za Makarovem a obsadil druhou příčku. Dokonale si vedl L. Brožek, který obsadil místo čtvrté. Po atacích Cimrmana, který rozdával rány jako na běžícím páse, se mu vzdálil a uhájil tuto velice důležitou pozici.

Třetí skončil Kárai a Fejfar po problémech s chladičem po střetu s Brožkem ve třetí rundě dojel až šestý…

_________________________________________________

8. Závod Přerov - Česko

Do tohoto klání se opět přihlásilo v D1 pouze deset startujících. Pořadatelsky dobře připravená tratˇ slibovala rychlé, bezprašné závody.

Ty se ovšem opět konaly v režii Makarova, Fejfara a Káraje, i když po měřených tréninkách měl Makarov „až“ třetí čas. Nejlépe na tom byl Fejfar. Z našich jezdců šestý Bartoš a devátý Brožek.Po prvním měřeném treninku měnil Brožek sekvenční převodovku a oba diferenciály za klasické „háčko“ z důvodu vadného třetího rychlostního stupně.

V první rozjíždce vyhrál Makarov, druhý Karai, třetí Fejfar, Brožek pátý a Jan Bartoš obhájil sedmý čas celkově. Jako každý rok si některý z jezdců „skočí“ na skoku u mamuta. Tentokrát to předvedl N. Kondračkin. Jeho vůz se po doskoku stal nepojizdný a závod pro něj skončil se zlomeným zápěstím.Druhá rozjíždka pro nás nedopadla vůbec dobře. Start vyšel perfektně. Nejlépe Makarov, druhý Fejfar třetí Brožek, který se ze zadních pozic protáhl závodním polem a pověsil se Fejfara. Ale to vydrželo pouzě dvě kola, kdy se omlely silonové převody v motorku stěrače. Bartoš dojel pátý a brožek devátý.Třetí rozjíždku si nenechal ujít Karai, kdy Makarov vynechal. Druhý Fejfar, pátý Bartoš a sedmý Brožek s ulomeným brzdičem po ataku Ferrettiho.

Finálová jízda byla v režii Makarova, druhý jako celé závody Fejfar, třetá Karai, čtvrtý Bartoš, pátý Ferretti a šestý náš L. Brožek.

Z tohoto závodu jsme si odvezli 11. bodů a v celkovém hodnocení ME na 5. místě.

_________________________________________________

7. Závod Saint Igny de Vers - Francie

Na tento závod se tým L. Brožka připravoval velice důsledně. Každý bod je potřeba a hlavně se blíží konec sezony, kde se bude účtovat.

 

Vše se točilo kolem podvozku a přesného nastavení nových tlumičů. Volné a měřené treninky se tedy jen testovalo, což mělo kladný vliv na vzestupnou tendenci v jednotlivých rozjížďkách a konečného finále.

 

Emotivně jezdící Karai se moc na předních místech neukazoval, jen ve třetí, kde Makarov vynechal pro dvě vítězství a Fejfar nedojel po ataku Kondračkina. Jinak se závody jeli v režii Makarov - Fejfar.

 

1. rozjíždka - Makarov, Fejfar, Ferretti...9. Brožek

2. rozjíždka - Makarov, Koršunov, Fejfar...7. Brožek

3. rozjíždka -Koršunov, Karai, Ferretti...5. Brožek

 

Finále D1 se po startu v první zatáčce změnilo v hromadu šrotu. S nepoškozenými vozy vyvázli Makarov, Fejfar, Brožek, Ottink a Egg.

 

Svoje vozy museli odstavit Karai, Koršunov, Kondračkin, Pleskovas a Ferretti. V tu chvíli, než byla vyvěšena červená vlajka pro ukončení závodu byl L. Brožek na čtvrtém místě.

 

Po odtažení vraků se finále D1 opakovalo pouze za účasti pěti jezdců. A jak dopadlo?

 

1. Makarov, 2. Fejfar, 3. BROŽEK, 4. Egg, 5. Ottink

 

Tým L. Brožka získal velmi důležitých 15. bodů a poskočil celkově na 6. místo celkového hodnocení seriálu ME.

 

Perlička nakonec: vůz V. Fejfara - ŠKODA FABIA je na prodej...

Kdo má zájem: fejfar.vaclav@seznam.cz

_________________________________________________

6. Závod Lučenec - Slovensko

První srpnový víkend se evropská plejáda autokrosařů sešla v Lučenci.

Za velikého vedra, kropících vozů a nesčetných havárií se odehrál tento již šestý podnik ME v autokrosu.

Jako již tradičně nestíhali pořadatelé dodržovat časový harmonogram a tak se některé sobotní, 1.rozjíždky se musely odjet v neděli ráno. To potkalo i náš tým.Ale vraťme se k sobotě…Po prvním treninku se auto nechovalo jak má a tak následovala výměna baterie, alternátoru a svíček. To se projevilo kladně a po obutí slick pneumatik jsme si zajeli celkově 9. čas do první rozjíždky.

Ve skupině „B“ 1. rozjíždky se hned po startu dostali do kolize Fejfar, Kárai, Soročinski a Ferretti. To byl důvod odložení této skupiny na neděli.Náš tým si v první rozjížďce vyjel, 5., ve druhé 6. a ve třetí dokonce 2. místo což znamenalo účast ve finále.Ihned po startu finálové jízdy se na špici dostali Makarov, Fejfar a Kárai. Nám se ze třetí řady podařilo vybojovat pátou pozici a byla naděje na lepší umístění z důvodu možného předjetí papírově slabších jezdců.

Ke konci třetího kala však nezvládl situaci tlaku maďar Emody a po boudě začal hořet. Tím byla vyvěšena červená vlajka a závod byl ukončen.Ve druhém startu finálové jízdy se vše opakovalo. Makarov, Fejfar, Kárai. Náš start se opět povedl ale po likvidačním ataku Kondračkina a nekompromisní ráně Zimermana jsme se propadli na osmou pozici se zlomenou poloosou.Fejfar druhé místo neudržel a pro poruchu dokroužil finále na sedmé pozici.

Náš tým vybojoval důležitých devět bodů a v celkovém umístění jsme poskočili celkově na 7. místo v ME.


__________________________________________________________________________

5. Závod Matschenberg - Německo

VÝSLEDKY:

Měřený trenink celkově:Fejfar, Makarov, Karai....10. BROŽEK, 13. Bartoš

1. Rozjíždka:Karai, Makarov, Fejfar, Kondračkin, Soročinski P., Ferretti, BROŽEK, Bartoš, Faleev, Zeebergs, Ottink, Pleskovas, Korshunov, Zimerman

2. Rozjíždka: Makarov, Karai, Fejfar...10. Bartoš, 11. BROŽEK

3. Rozjíždka: Karai, Makarov, Kondračkin...4. Fejfar, 12. BROŽEK, 13. Bartoš (90)

Láďa Brožek se v tomto závodu neprobojoval do finálové jízdy. Česká účast zůstala na Fejfarovi a Bartošovi.Láďa měl poruchu na spojce.

FINALE: Makarov, Fejfar, Kondračkin, Soročinski, Zeebergs, Faleev, Ottink, Ferretti, Karai, Bartoš, BROŽEK, Pleskovas, Korshunov

L.Brožek získal 6 důležitých bodů do ME

_________________________________________________

4. Závod Nová Paka - Česko

A je tu další Evropa !!!

4.-5. července se jede čtvrtý závod seriálu ME v autokrosu v Nové Pace. V divizi 1 je prozatím přihlášeno 14 jezdců.

Seznam přihlášených:


St.č. 103 - Fejfar, 104 - Kárai, 105 - Giarollo, 106 - Makarov, 107 - BROŽEK, 108 - Faleev, 117 - Ottink, 124 - Emodi, 133 - Soročinski P., 134 - Svoboda, 144 - Ferretti, 145 - Soročinski V., 153 - Pleskovas, 199 - Kondračkin

Láďa Brožek si vyjel důležité body do ME za velice pěkné páté místo. 1. Makarov, 2. Fejfar, 3. Kárai. Giarollo měl potíže s motorem již v sobotu, v neděli se ocitl v saltech M. Svoboda a Ferretti se potkal se svodidly, krerá mu sebrala naděje do dalších bojů.

Před finále měl potíže s nastartováním vozu Makarov, ale na poslední chvíly, kdy už byly vozy postaveny na startovní čáře se Makarov přiřítil a mohl jet svoji spanilou jízdu.

Ve řtyřlitrech zvítězil P. Bartoš, který chtěl toto vítězství věnovat svému zesnulému otci...To se mu na 100% povedlo...

_________________________________________________

3. Závod Bauska - Lotyšsko

3.závod ME v autokrosu se konal v lotyšské Bausce...

Ve veliké konkurenci divize 1. sedmnácti přihlášených jezdců nastoupilo jen čtrnáct.
Z našich zástupců jeli L.Brožek, V.Fejfar a J.Bartoš, který vládne v Mistrovství republiky, kde získal ze dvou závodů plný počet bodů za dvě vítězství...
Ale v Evropě je to úplně jiné...
Už od začátku těchto závodů to byl boj jenom mezi třemi účastníky...Makarovem, Fejfarem a třetím byl Kárai. Ti bojovali od měřených tréninků až do finále...

Jak je vidět na výsledkových listinách, byl to boj opravdu tvrdý...

1.rozjíždka: Kárai,Makarov,Fejfar...5.Brožek...10.Bartoš

2.rozjíždka: Kárai,Fejfar,Makarov...8.Brožek...13.Bartoš

3.rozjíždka: Makarov,Kárai,Fejfar...9.Brožek...14.Bartoš

FINÁLE: Makarov, Kárai,Fejfar...9.Brožek



Zajímavostí závodů byly havárie J.Bartoše a J.Bogdanoviče...


_________________________________________________________________

2. Závod Alcaniz - Španělsko

Výsledky:
.........


1.Runda-Makarov, Kárai, Kondračkin, BROŽEK, Faretti, Egg, Pleskovas, Soročinski, Salichs, FEJFAR, Ottink, Faleev


2.Runda-Kárai, Faretti, FEJFAR, Pleskovas, BROŽEK, Egg, Kondračkin, Ottink, Soročinski, Salichs, Faleev, Makarov


3.Runda-Makarov, Kárai, Pleskovas, BROŽEK, Salichs, Kondračkin, Egg, Ottink, Ferretti, FEJFAR, Soročinski, Faleev

Postavení na finále:
....................

Kárai, Makarov, BROŽEK,Ferretti, Pleskovas, Kondračkin,Egg, FEJFAR, Salichs, Soročinski


FINALE:
.......

Ferretti, Pleskovas, Kárai, Makarov, BROŽEK, Soročinski, Salichs, Egg, Kondračkin, FEJFAR

__________________________________________________________________________

1. Závod Fo Coa - Portugalsko

První závod ME v autokrosu pro tým AMK VCE nedopadl vůbec dobře.

Již treninky ukazovaly, že auto nefunguje jak má...Závada se projevila a L. Brožek odjel jen tři kola a musel odstoupit pro poruchu motoru.

Repas motor od firmy Callaghan nevydržel. Výměna motoru za nový, náhradní, trvala mechanikům do sobotních raních hodin.

Vidinu za vykonanou snahu a dobrý výsledek v závodu zmařila již první runda, kde opětovně "odešel" motor. Tím naděje uhasly nadobro...

1.Runda - Fejfar, Makarov, Kondračkin, P.Soročinski, V.Soročinski, Pleskovas.....

2.Runda - Makarov, Fejfar, Pleskovas, Faleev, P.Soročinski, V.Soročinski.........

3.Runda - Makarov, Fejfar, Pleskovas, V.Soročinski, Faleev, P.Soročinski.........

FINALE - Fejfar, Makarov, Kárai, V.Soročinski, Faleev, Kondračkin, Pleskovas, Santos, Egg, P.Sorošinski

__________________________________________________________________________

19. 3. Josef

Zítra: Světlana

Chcete-li se stát našimi partnery a účastnit se tak závodů v Autocrossu, můžete se stát našimi reklamní partnery a těžit tak z naší vzájemné spolupráce...

 

 

nadace.jpg

skupina.jpg

 VCautoservis.jpg

chmelovice.jpg

Bez názvu.jpg

stažený soubor.jpg

stránky logo.jpg

 Bez názvu.jpg
logo.png

logo.jpg
jofa@iex.cz

 reklama Chott.jpg 

 

AUTO KELLY

 

Návštěvnost stránek

157979