Sezona 2011

Setkání Mistrů - Humpolec 14.-15.10. 2011

Bernard Cup, to už je tradiční název neméně tradičního setkání autokrosových mistrů, které se každoročně koná v Humpolci. Zde už se nezávodí o mistrovské body a tak není vyjímkou, že si autokrosaři při této příležitosti mění vozy, či s vozy mistrů závodí jezdci jiní.

V divizi TA usedl do vozu Ford Focus bílé barvy Ládi Brožka jeho syn Honza, do vozu Mitsubishi Mistra republiky Martina Svobody jeho syn Petr. Mistr Evropy a několikanásobný Mistr republiky, buginář, Petr Bartoš jel plechovku Jana Bartoše. Se svými vozy jeli  Neumann, Greguška, Coural a Mahr.

Po tréninku se u Brožkova vozu objevila závada na převodovce, ale ta byla mechaniky odstraněna. Ze dvou jízd, kde zejména druhou vyhrál, si zabezpečil postavení na startu finálevé jízdy v první řadě vedle Bartoše a Neumanna.

Po nesmlouvavé první zatáčce se Brožek dostal na první místo. Podobně odstartovali i Petr Svoboda na Mitsubishi a Miroslav Neumann s Toyotou, kteří až na čtvrté místo odsunuli Petra Bartoše.

Ten ale umí jezdit se vším. Postupně předjel Neumanna a začal zle dotírat na druhého Svobodu. Jan Brožek ve finále nezaváhal a letošní ročník Setkání Mistrů suveréně vyhrál. Tím si vynahradil nepodařený závod v Nové Pace. Druhý dojel Petr Svoboda a třetí Petr Bartoš.

 7. Závod MMČR Nová Paka

Sedmý, poslední závod MMČR v sezoně 2011. Druhý závod Jana Brožka, opět v Nové Pace. Těžký závod se soupeři zvučných jmen. Fejfar, Landa, Greguška...Ti všichni byli hladoví po vítězství. Do této divize plechových aut TA+D5 se přihlásilo a prošlo technickou přejímkou celkem čtrnáct vozů.

Na velkou nepřízeň počasí se sešlo i dosti fanoušků, kde většina se těšila především na Fejfara, Kuželovou a na výkon Landy. Fejfar se jim odvděčil svoji neporazitelností.

Brožek zatrénoval pátým časem za Fejfarem, Greguškou, Couralem a Kuželem. Sobotní klání ukončil  shodně na stejném místě, kdy první jízdu vyhrál Fejfar, za ním Pospíchal, Coural, Greguška. Za Brožkem Svoboda, Neumann, Kořínek a Landa.

V nedělních jízdách se už tolik nedařilo. Fejfarovi ano. Druhému Greguškovi ve druhé jízdě dal patnáct vteřin!!! Focus Brožka se zastavil dvě kola před cílem s poruchou kardanu. V této jízdě dojel třetí Landa před kořínkem.

Třetí jízda. Výborný start ze třetí řady. Vnějším obloukem Brožek předjel všechny soupeře a na horizontu pod depem se objevil jako první !!! Jeho vedení však netrvalo dlouho. Po exibici s několika výkruty Jirky Breta byla jízda ukončena červenou vlajkou. Z jeho auta zbyla kůlnička na dříví, ale Bret vystoupil bez zranění, uff...

Druhý start předvedl Brožek na chlup stejně. Znovu po startu vnějškem do čela. Na chlup stejně skončil jako ve druhé jízdě. Stejné místo, stejná závada. Boje ve finálové jízdě jsou tytam.

A tak finále bez naší účasti skončilo: Fejfar, Greguška, Coural, Svoboda, Kořínek, Zívr, Landa, Pospíchal, Horáček a Neumann.

Snad si to plně vynahradí Jan Brožek již za týden v Humpolci na Setkání Mistrů, kde se mu daří....

  1. Závod MMČR Nová Paka

 Po dvou závodech ME ve Foz Coa a St. Martin se náš tým AMK VČE zúčastnil seriálu MMČR v Nové Pace.

Pod vedením šéfa týmu L. Brožka byl nahlášen odjezd v sobotu 7.5.2011 v 7:00 hodin ráno. Na trase směr Nová Paka nás zdrželo dotankování LPG, ale za slunečného počasí cesta rychle uběhla a po osazení parkovacího místa v depu, postavení stanu a technické přejímce vozu jsme očekávali start měřených tréninků.

Jan Brožek.  V Nové Pace, " Mece autokrosu " ještě nikdy nezávodil. Je pravdou, že již má za sebou deset závodů jak v MMČR, Setkání Mistrů v Humpolci, tak i závod Zony na italském okruhu Maggiora, kde při svém prvním debytu v této silné konkurenci evropských jezdců obsadil výborné druhé místo. Jako nováček mezi ostřílenými matadory si vedl nadmíru zkušeně.

Ale je tu Nová Paka !!!

Jak už bylo mnohokrát použito " Kdo nevyhrál Paku, nevyhrál autokros " jsme v této konkurenci spojených divizí TA + D5 věřli v umístění na stupních vítězů. Bylo jasné, že domácí V. Fejfar nedá nikomu šanci i snáhradním motorem, ale závodit se dá s každým.

Vše tomu nasvědčovalo už od měřených tréninků, které oba V. Fejfar vyhrál...

Jan Brožek, poprvé na této trati zajel 5. a 3. nejlepší měřený čas ze všech 20-ti zůčastněných jezdců. Nato že jede Novou Paku poprvé, výborný úspěch !!!

Okupaci startovního pole osazené převážně Škodou Fabia v umístění narušovalo jen Mitsubishi L. Gregušky, Toyota M. Neumanna, Kořínkův Ford Focus a Zavadilovo Subaru.

Ve své první rozjíždce nastoupil J. Brožek z první řady. Po startu jeho Focus jen poskočil a zůstal stát. Vzestupnou tendenci lepších zajetých časů ho zastavila porucha převodovky.

Rozhodnutí šéfa týmu L. Brožka znělo jasně: "Techniku šetříme na závody v Evropě. Za čtrnáct dní jedeme do lotyšské Bausky. Chceme i zde dosáhnout co nejlepších výsledků, náhradní díly jsou potřeba. "

To znamenalo konec všech nadějí a odjezd domů, kde bude probíhat příprava na třetí závod ME.

Rozjíždky zcela ovládl V. Fejfar. Vedlo se i L. Greguškovi a stále se zlepšujícímu M. Neumannovi.

Finále bylo opět v režii V. Fejfara, druhý dojel L. Greguška, třetí M. Neumann.

Výborně zajeli v této silné konkurenci B. Kořínek, J. Bret, D. Zavadil, R. Hilse, V. Burian, T. Tohtar a D. Hořčička.....

Zdroj: marsat

 

 

 

 

8. 12. Květoslava

Zítra: Vratislav

Chcete-li se stát našimi partnery a účastnit se tak závodů v Autocrossu, můžete se stát našimi reklamní partnery a těžit tak z naší vzájemné spolupráce...

 

 

nadace.jpg

skupina.jpg

 VCautoservis.jpg

chmelovice.jpg

Bez názvu.jpg

stažený soubor.jpg

stránky logo.jpg

 Bez názvu.jpg
logo.png

logo.jpg
jofa@iex.cz

 reklama Chott.jpg 

 

AUTO KELLY

 

Návštěvnost stránek

162406