Sezona 2012

9 - Itálie - Maggiora

Poslední závod sezony. V divizi plechových aut ještě není zcela rozhodnuto. Velký pohár za titul Mistra Evropy vysí ve vzduchu. Vládne velké napětí. Po závodě v St. Igny, kde maďar Kárai oddělal dva motory, si Václav Fejfar dojel ve finálové jízdě o nárazník jako druhý za Koršunovem pro sedmnáct bodů a má před posledním kláním dosti velký náskok na první pozici. Do konečného hodnocení na své trati ještě mohou promluvit italští jezdci, kteří chtějí na domácí půdě za každou cenu získat co nejlepší umístění ve finálové jízdě. Však ze všech přihlášených pětadvaceti jezdců se do velkého finále probojovali hnedle čtyři italové - Noris, Negri, Stecca a Ottoboni.

Nejlépe naměřil Fejfar před Koršunovem a Negrim. Kárai měl ve druhém měření opět problém s motorem a do dalších jízd už nenastoupil. Láďa Brožek zajel patnáctý a devátý naměřený čas. To mu vyneslo první řadu ve své první jízdě, kde skončil za itali Negrim a Norisem třetí. Své první jízdy vyhráli Fejfar a Koršunov. Greguška na dvanácté a Bartoš na dvacáté první pozici celkově.

Fejfar s vidinou velkého cíle vyhrál obě nedělní jízdy. Schylovalo se k velkému finále za podpory hromady fanoušků vyzbrojených českými vlajkami a tričky s nápisy se jménem Fejfar. Láďa Brožek zajel druhou jízdu po kolizi s Ottobonim sedmý, třetí jízdu pátý. Po sečtení bodů to dalo jen na "B" finále až jako sedmý. Po startu se dostal na třetí pozici, ale Peetoma nepředjel. To znamenalo stop do "A" finále, ale celkové body za jedenácté místo mu zabezpečily čtvrté (bramborové) umístění v celkovém hodnocení ročníku 2012 v seriálu mistrovství Evropy. Je to zlepšení oproti loňskému roku o jednu příšku. Gratulace ! Však z celé sezony odjetých závodů si Láďa Brožek přivezl šest těchto umístění.

Do "A" finále postoupili Noris a Peetom. Greguška dojel sedmý a Bartoš do "B" finále nenastoupil. A odstartováno velké finále. Hned po startu se do čela dostal Fejfar před Norisem, Koršunovem, Negrim a Steccou. Tak i skončila velká životní jízda pro Václava Fejfara, který si s velkým náskokem dojel pro titul prvního Mistra Evropy v divizi Touring Autocross pro Českou republiku. Gratulace !

8 - Francie - St. Igny de Vers

 Předposlední závod ve francouzkém St. Igny de Vers se odehrával od samého začátku ve znamení soubojů Kárai - Fejfar. Ostatní z deseti startujících jezdců se v jednotlivých jízdách prali o co nejlepší umístění. Nejlépe ze všech naměřil Kárai, Fejfar druhý. Tvrdě jim sekundoval Koršunov sledovaný Děmkinem, který se se svým VW dokonale zžil a předvádí dokonalé výsledky. Láďa Brožek zajel pátý a sedmý čas. Do první jízdy odstartoval tedy ze druhé řady. Z první zatáčky vyjel jako první Kárai, za ním Fejfar, Koršunov a Děmkin. Ve třetím kole po souboji s Peetoomem udělal Láďa Brožek hodiny a dojel jako devátý.

Pravé autokrosové drama se odehrávalo ale při jízdách nedělních. Ve druhé jízdě opět nejlépe odstartoval Kárai, stíhaný Fejfarem, Koršunovem a Greguškou. Ve druhém kole se začal objevovat z Fábie, kterou pilotuje Kárai dým. Doufal, že mu technika vydrží do konce, ale počty mu nějak nevyšly. Motor začal silně ztrácet výkon. Ve třetím kole byl předjet Fejfarem. Ten ale v předposlední zatáčce přetočil svoji Fábii a pozice se opět vyměnily. Ne však nadlouho. Páté kolo. Kárai zastavuje a vylézá z kouřové clony svého vozu. V předposledním kole Fejfar zpomaluje. Se závadou  kloubu dojel na třetím místě za vítězným Greguškou a Děmkinem. Do těsného závěsu se probojoval Láďa Brožek před Ervandiana a Koršunova. Odstoupili Peetoom, Bartoš a již zmíněný Kárai.

Ve třetí jízdě si suveréně vedl Fejfar. Zvítězil s velkým náskokem před Koršunovem, Ervandianem a Greguškou. Kárai odstoupil ve třetím kole se závadou. Jakou? Opět motor. Láďa Brožek s poruchou turba odstoupil také. Jako třetí s nefunkčním diferenciálem Děmkin . 

A je tu velké finále. První řada - zleva Koršunov, Fejfar, Greguška. Druhá - Děmkin a Ervandian. Třetí - Kárai, Peetoom a Brožek. Poslední jezdec finále byl Bartoš. Z postartovní tlačenice se nejlépe protáhl Fejfar, ale neustál šťouchanec zezadu od Káraie, který ho poslal až ke svodidlům. Tímto manévrem se dostal Kárai za vedoucího Koršunova. Fejfar se propadá až na šesté místo. Láďa Brožek jede na pozici osmé před Bartošem. Ve druhém kole už Fejfar třetí !!! Před cílem druhého kola odstupuje Kárai s poškozeným kolem po potyčce s Fejfarem. V pátém kole odstupuje Peetoom, který opřel vůz o svodidla. Láďa Brožek předjíždí Ervandiana a Gregušku. Pokračuje na čtvrtém místě !!! Strhující finálovou jízdu vyhrál Koršunov o nárazním před Fejfarem. Třetí dojel výborně jezdící Děmkin, stíhaný Brožkem a Bartošem. Šestý dokroužil Greguška a sedmý Ervandian.

Před posledním závodem má Fejfar náskok dvanáct bodů před Káraiem. Nic není ale rozhodnuto. Matadoři z Itálie dovedou udělat torroarenu ze závodů a dvacet sedm přihlášených jezdců hovoří za vše. Láďa Brožek se ztrátou šestnácti bodů na třetího Koršunova. V sezoně 2012 z osmi odjetých závodů šestkrát čtvrtý. Že by zase jednou třetí, a to celkově !!! ??? 

7- Přerov

Sedmý závod mistrovství Evropy. Přerov, údolí mamutů. Z avízovaných šestnácti vozů vyrazilo do bojů o co nejlepší umístění jen jedenáct. Na Evropu docela slabé. Z evropských stálic nedorazil Ottink ani slibovaná Škoda Fabia Jana Brožka. Bez auta se objevil tým Pleskovas, který se věnoval Děmkinovi. Velké poškození vozu ze závodu v Maďarsku vyřadilo Pleskovase z tohoto klání a jeho velké trápení se sezonou 2012 pokračuje. 

Naopak možnost účasti v evropském kolotoči plně využil Mahr, se zbrusu novým Mitsubishi Neumann a s Fordem Focus Hořčička. Ostatní jezdci z čela tabulky přijeli komplet. Jako ve všech doposud odjetých závodech o postavení na startu v první jízdě honili vteřiny Kárai a Fejfar. Neměli to ale jednoduché. Koršunov a Děmkin jim velice dobře sekundovali. Své umění v měřených jízdách předvedl i Mahr, který měl šestý nejlepší čas, hned za Bartošem. Ne dobré časy zajeli Greguška, který měl problém s turbem a ani Neumann, kterému vypověděl službu diferenciál. 

V první jízdě se nedařilo Fejfarovi, který za skokem v prvním kole na ne dobře upraveném úseku skončil v hlíněném valu. Soupeři se přehnali jako stádo koní a Fejfar měl co dohánět. Z posledního místa stíhací jízdou dojel druhý za Koršunovem. Celkově první jízdu vyhrál Kárai před Koršunovem a výborně jezdícím Mahrem. Láďa Brožek po oťukání s Neumannem skončil devátý. Ve své skupině předvedl Děmkin, kopírující jízdu Káraie, v zatáčce před cílovou rovinkou ve čtvrtém kole několikanásobný obrat přes střechu. Po chvilce se otevřely dveře a Rus z vozu vylezl nezraněn, uf...Jízda byla ukončena. Hodiny po restartu předvedl další Rus Ervandian. Z poslední pozice doháněl, ale  celkově zajel sedmý. 

Nedělní jízdy měly shodný průběh, kdy své druhé jízdy vyhráli Kárai i Koršunov. Fejfar dojel druhý, Láďa Brožek třetí. Do poslední jízdy před finále nenastoupil Kárai a Koršunov. Fejfar po problémech s elektrikou odstoupil v prvním kole a brána k vítězství ve třetí jízdě se otevřela Brožkovi. Ve druhé skupině zvítězil Bartoš a tím bylo finále dáno. Do něj se nekvalifikovali Ervandian a Hořčička. Po startu finálové jízdy se seřadil vláček - Kárai, Koršunov, Bartoš, Fejfar, Děmkin, Brožek, Mahr, Greguška a Neumann. Ve čtvrtém kole předjel Brožek Děmkina. Poslední okruh dal finále konečnou podobu. Neumann odzbrojil Gregušku a po skoku Koršunov ustřihl šrouby předního kola a skončil. Fejfar se dostal před Bartoše, ale na Káraie už nedosáhl. Cílem projeli - Kárai, Fejfar, Bartoš, Brožek, Děmkin, Mahr, Neumann, Greguška. Van Kuringe do finále nenastoupil a Koršunov byl z třatě odtažen...

 

6. Nyirád

Po dovolených a ozdravných pobytech vozů v dílnách týmů pokračoval seriál mistrovství Evropy již šestým závodem v maďarském Nyirádu. Patnáct vozů, které prošly technickou přejímkou slibovaly hezkou a dramatickou podívanou. Závod plný nečekaných zvratů v pekelném vedru toho byl důkazem.

Nejlépe naměřll v sobotu Kárai stíhaný Fejfarem a Pleskovasem. Láďa Brožek zajel časy na čtvrté a šesté místo. První a druhou jízdu jeli tvrdě za svým cílem zvítězit Kárai a Fejfar, když obě své jízdy vyhráli. Výborně zajel i Luigi na voze Renault Clio zapůjčený od Kvashnina, kde obsadil dvě druhá místa. V první jízdě páté, ve druhé třetí místo. To byla vizitka Ládi Brožka. Dobře rozjetý závod, který sliboval dobrý výsledek. Třetí český zástupce Bartoš zajel sedmé, páté a čtvrté místo v rozjíždkách, ale na přímý postup do A finále to nestačilo. 

Svůj den neměli  Koršunov, Pleskovas, Ervandian, nakonec ani Kárai. Vše začalo strkanicemi již v první jízdě. Dvojičky Fejfar-Vass, Bartoš-Děmkin, Brožek-Koršunov si to rozdávali o co nejlepší umístění. A drama začíná. Ve druhé jízdě přetáčí svůj vůz Ottink. Do něj společně vrážejí Pleskovas, Van Kuringe, Bartoš a Koršunov. Výborně se protáhl kolem svodidel Láďa Brožek. 

Třetí jízda přinesla drama ještě větší. Nejprve dostal Fejfar za předčasný start pět vteřin penalizaci. V prvním kole zničil Ottink předek vozu Mitsubishi  Vasse a ten se nestačil divit. Přesto dojel třetí za výborně jedoucím Děmkinem. Hned nato následovala rána Emodyho do boku Děmkina a Gregušky, které na chvíli uklidil mezi pneumatikové svodidla. A jelo se dál. Ale ne na dlouho. Ve třetím kole nastalo hrobové ticho. Jakoby se Svět zastavil. Miláček maďarů zůstal stát. Z jeho vozu se vyvalil šedivý dým a super nový motor byl ten tam. Láďa Brožek dojel pátý, což mu zabezpečilo přímý postup do finále A. 

Do fininále B již nenastoupil Pleskovas, kterého zradila technika. Po nevydařených jízdách řekla v třetí dost. Po diskvalifikaci Ottinka zvítězil Ervandian před Bartošem. Tři češi v A finále !!! Je tu ovšem další drama. Předčasný start Ervandiana ve velkém finále. Za neúčasti Káraie a Koršunova startovní pole prořídlo. Po startu nedal Fejfar nikomu šanci. Pronásledoval ho Luigi před Děmkinem. Láďa Brožek dojel čtvrtý, Bartoš pátý. Závody plné dramatu jsou u konce. Zbývají ještě tři. Přerov hnedle následující týden. Zadaří se českým závodníkům jako v Maďarsku?

5. Nová Paka

Nová Paka. Místo, kde se nejraději sjíždějí jezdci z celé Evropy, aby získali metu nejvyšší, vítězství v autokrosovém kotli.  Saharové počasí a stovka přihlášených jezdců ve všech divizích mělo za následek velice slušnou návštěvu s jízdami plnými hezkých adrenalinových situací. Na druhou stranu se ukázalo nesportovní chování hlavně v jízdách divize plechovek. Jízda finálová tomu dala korunu v podobě rozhodnutí sportovních komisařů v neprospěch Tomase Káraie. Ale od začátku. 

Sobotní volné a měřené jízdy nasvědčovaly tomu, že to bude opět závod tří jezdců bojujících o titul mistra Evropy. Seriál se skládá z devíti závodů a tak Nová Paka vstoupila do druhé poloviny. A už se začíná počítat, a asi velice taktizovat. Měřené jízdy vyhrál Fejfar před Káraiem a Koršunovem. Výborně jezdící Mahr si svými jízdami zabezpečil celkově pátý nejrychlejší čas a jeho Škoda Fabia najela na start první rozjíždky do první řady vedle Fejfara a Koršunova. Láďa Brožek s repasovaným motorem z holandské dílny si zabezpečil první řadu taktéž. Ale neradoval se dlouho. Při nájezdu do druhého kola se z auta zakouřilo jako v Matschenbergu!!! Opět motor. V půldruhé ráno náhradní motor naskočil a vůz byl připraven mechaniky na druhou a třetí jízdu.

Z přihlášených čtrnácti jezdců byla tato divize rozdělena do dvou skupin, kde jedné vévodil Kárai a druhé Fejfar. Sobotní rozjíždku tedy shodně vyhráli oba dva, jen s tím rozdílem, že Kárai zajel lepší čas a tak byl před nedělními jízdami na celkově vedoucí pozici. Druhou a třetí jízdu si rozdělili Kárai s Koršunovem po jednom vítězství. Fejfar z druhé skupiny na to odpověděl dvěma prvními místy. Láďa Brožek druhou jízdu dojel pátý. Ve třetí tak musel dojet dle propočtů nejhůře třetí. Po startu v souboji s Bartošem právě o třetí příčku ulomil kolo a bylo po veškerých novopackých nadějích.

Po veliké opravě do nedělních jízd nastoupil i Aleš Mrkáček, kde v první jízdě odepsal Martina Svobodu. Po dvouzávodě v německém Seelow a Matschenbergu mu "vyšla" i Nová Paka. Svoboda nato:"Víte, co mají společného Hitler, Stalin, komunisti a Mrkáček?...SVOBODU!" Ten svůj vůz prakticky bez levé zadní části dal skvěle s  mechaniky dohromady a mohl pokračovat dál. Nenápadný Bartoš zajížděl třetí místa a účast ve finále ho neminula.

Do finálové jízdy se nedostali Brožek, Mrkáček, Van Kuringe a Greguška. Z celého víkendu tedy byla dána první řada finálové jízdy součtem rozjížděk ve složení: Fejfar, Kárai a Koršunov. Start finále. V první zatáčce se dostal na první pozici Fejfar, ale při vjezdu na"Studánku" přišel o pneumatiku, ta neudržela stabilitu votu a Fejfarův vůz se přetočil ke svodidlům. Těsně za ním jedoucí Kárai se v plné rychlosti nestačil vyhnout. Svoji finálovou jízdu Kárai dokončil jako první, dále Koršunov, kdy v posledním kole předjel v tu dobu dobře jezdícího Giarola, který ze závodu odstoupil. Za ním jezdil víkendově jezdící Bartoš. Skvělou jízdu dokončil Mahr, který se v evropském závodě vůbec nezalekl zvučných jmen.

Po dojezdu zasedla komise pro spravedlivý průběh závodu. Dali hlavy dohromady a po ukončení finálové jízdy diskvalifikovali Káraie!!! PROČ??? Odpověď nevím. Přesto finále bylo vyhlášeno v pořadí Koršunov, Bartoš a jako třetí Mahr.

Václav Fejfar si připsal body za osmé místo. Že by se škrty bodů v celkovém hodnocení rozhodovaly takto ???

4. Matschenberg

Matschenberg. Německá trať nedaleko hranic, na kterou se sjelo jedenáct vozů divize plechových aut. Ze špičky pilotů bojujících o nejvyšší post v umístění mistrovství Evropy chyběl jen Paulius Pleskovas. Rozbitý vůz po nečistém souboji Koršunova v Bausce, kdy ho nekompromisně poslal do svodidel, dal asi přednost dostavbě nového vozu Ford. Naopak nové tváře v podobě rallykrosaře Otakara Výborného a němce Bundesmanna, kteří doplnili startovní pole. Dále Jan Bartoš se Škodou Fabia dal přednost seriálu ME v autokrosu před rally, avizované již najaře. Aleš Mrkáček jel závod stylem obouchávání soupeřů. Tentokrát si vybral Ervandiana, což dokazoval již v Seelow. Silně motivovaný Koršunov zajížděl časy, které mu v rozjíždkách vynesly dvě vítězství. Kárai nedal nikomu šanci, ani Fejfarovi. Ten svoje emoce neudržel a ve druhé rozjíždce duhého kola skončil ve svodidlech. Láďa Brožek zajel tři druhá místa, která znamenala čtvrtou pozici na startovním roštu finálové jízdy. Tu nejlépe zajel Kárai s vteřinovým náskokem před Koršunovem. Třetí místo obsadil Výborný. Láďa Brožek prohrabal start, ale snažil se o výsledek i když ho brzdil již pomalu jedoucí Fejfar s poruchou převodovky. Čtvrté místo, spokojenost. Pátý Ervandian a šestý Mrkáček si to rozdávali v otloukané celou finálovou jízdu. V poklidu sedmého Gregušku zezadu nikdo neohrožoval a navíc neměl. O kolo zpět dojeli osmý Van Kuringe před Bartošem. Body za místo desáté si připsal Václav Fejfar, který skončil již v prvním kole.

3. Seelow

Třetí závod se jel v německém Seelow. Za velice slabé účasti jen devíti vozů byl předpoklad na dobré umístění. Jak každý čekal, o prvenství se zejména honili Kárai a Fejfar. Jejich nadvládu narušoval Rus Koršunov, kde měřené časy měl ze všech jezdců nejlepší. Zvítězil i v jízdě první. To už ale nebylo vhod hlavně Fejfarovi, který se řádně opřel do jízdy druhé a třetí, které vyhrál. Láďa Brožek se pohyboval v jízdách v rozmezí čtvrtých a pátých míst. České barvy hájící Bartoš a Mrkáček na auta, která se honila za stupni vítězů v tomto závodě vůbec nestačila. Kárai v první jízdě studoval Koršunova a naznačil mu v posledním kole, že je překonatelný. Ve druhé a třetí sledoval styl jízdy Fejfara. Oba největší soupeři v tomto závodě měl tedy dokonale přečtené. Tomu podstoupil i finálovou jízdu. Vyhrál před Fejfarem a Koršunovem. Láďa Brožek s náhradním motorem a poruchou řízení uhájil příčku čtvrtou před Greguškou, Bartošem, Ervandianem...

 

 2. Bauska

Tomas Kárai, nebo Václav Fejfar. Mezi těmito dvěma jezdci se rozhodovalo v divizi  plechových aut. Skvělý start s černo červenou Škodou Fabia ve finálové jízdě měl Kárai. Díky tomu se obhájce titulu ujal vedení. Následoval ho vícemistr Evropy Václav Fejfar, vítěz prvního závodu ve Francii. V Bausce jeli ještě další naši jezdci. Láďa Brožek, Aleš Mrkáček a Jan Bartoš. Káraiovi nevyšel začátek sezony, když mu ve Francii odešlo turbo, ale v Lotyšsku žádné technické problémy neměl a navíc si počínal velice dobře. Láďa Brožek hájil páté místo s bílým Fordem Focus, za ním se drželi Fathudinov, Ervandian a Mrkáček. Chvíly na to ale musel svůj vůz odstavit z důvodu zadřeného olejového čerpadla, které mu napáchalo hodně škody. Stejná závada se objevila již v  prvním závodě ve Francii.

Ve finálové jízdě tedy deváté místo. Velký boj sváděli o třetí místo Koršunov s Pleskovasem. Koršunov hledal skulinku na předjetí, tu mu ale Pleskovas nechtěl svoji pěknou jízdou umožnit. Celé třetí kolo již soupeřili tím způsobem, že plasty z obou vozů zcela nevydržely. Před cílovou rovinkou už to ale nevydrželo ani Pleskovasovo řízení a po tvrdém kontaktu ze závodu musel odstoupit s vylomeným předním kolem. Kárai celé finále před sebe nikoho nepustil. Druhý dojel Fejfar, dále Koršunov, Fathudinov, Ervandian, Mrkáček a Greguška.

Celkově se ale závod pro Láďu Brožka nejevil špatně. V plejádě šestnácti jezdců zajel celkově čtvrtý naměřený čas.V rozjíždkách dvě druhá místa, v první za Káraiem, ve druhé za Fejfarem. Třetí pro poruchu prasklé poloosy až na místě pátém. Exelentní druhou jízdu předvedl Václav Fejfar. Startoval z první řady spolu s Brožkem a Mrkáčkem, ale ten se mu vůbec nevydařil. Propadl se až na páté místo. Ve druhém kole již pokořil Gregušku, ve třetím Bartoše, ve čtvrtém Mrkáčka a v kole posledním  získal skalp i Ládi Brožka. Diváky byl patřičně odměněn velkým aplausem...  

 1. St. Martin Valmeroux 

Na trať pod francouzkým městečkem, k prvnímu závodu seriálu mistrovství Evropy v roce 2012 divize TAX, se sjelo jedenáct plechových aut. Devět naleštěných krasavců absolvovalo již sezonu minulou, jen Pleskovas, který Ford Fiestu odprodal ruskému závodníkovi, nováčkovi v této divizi, Rusu Děmkinovi. On sám oprášil svoji Ford Pumu a po nezbytných vylepšeních se s ní jal vítězit do Evropy. Ralykrosový Ford Focus se objevil v barvách Proflex s Rusem Fazhudinovem. Staronový účastník evropských závodů Jan Bartoš sehnal potřebný finanční obnos, dle nové kamufláže jeho vozu, a hurá do Evropy.

Údolím  pod St. Martin vládlo celý víkend nevlídné počasí. Deštivo a zima. Chuť do závodění to však pilotům nevzalo. Pilotům ne, ale technika neposlouchala v takových rozměrech, jak by si představovali. O nejlepší naměřený čas se honil Fejfar s Káraiem. Rozjíždky prohrál Fejfar v poměru dva ku jedné vůči Káraiovi. Již v první vypověděla technika Koršunovovi, pro kterého závod skončil. Velice dobře si vedl Fathudinov, který dvě jízdy vyhrál a v první dojel na místě druhém. Problémy se nevyhnuly ani Bartošovi. Ten rozjíždky doslova odkroužil a do finále již nenastoupil. Pleskovas v druhé jízdě v honičce za Fathudinovem v cílové rovince zavadil o mez, která ho nakopla a svoji Pumu otočil přes střechu. Odjel jízdu třetí, ale do finálové také nenastoupil.

Ani bílý Ford Focus nebyl bez nemocí. Už v tréninku vypovědělo turbo, v první jízdě řemen čerpadla, ve finále porucha mazání a napájení elektroniky. Do opakovaného finále, z důvodu havárie Ervandiana, který předvedl to samé na stejném místě jako Pleskovas, se seřadilo již jen šest nejodolnějších aut. Do cíle dojeli v pořadí Fejfar, Děmkin a s poruchou zavěšení předního kola Fathudinov. Více vozů šachovnicová vlajka neviděla. Zbylé tři vozy pro poruchy zůstaly stát po trati, když deodjeli ani celé jedno kolo. Klasifikováni byli: na čtvrtém místě Láďa Brožek, dále Greguška a Van Kuringe.

27. 4. Jaroslav

Zítra: Vlastislav

Chcete-li se stát našimi partnery a účastnit se tak závodů v Autocrossu, můžete se stát našimi reklamní partnery a těžit tak z naší vzájemné spolupráce...

 

 

nadace.jpg

skupina.jpg

 VCautoservis.jpg

chmelovice.jpg

Bez názvu.jpg

stažený soubor.jpg

stránky logo.jpg

 Bez názvu.jpg
logo.png

logo.jpg
jofa@iex.cz

 reklama Chott.jpg 

 

AUTO KELLY

 

Návštěvnost stránek

158599