Tato sezóna měla být odstartována 17. dubna na Humpolecké trati v rámci seriálu MMČR. Kolotoč evropských závodů 16. května. Auta a doprovodná technika byla připravena. Někteří jezdci s mechaniky repasovali, stavěli nové auta, jiní prodávali svoje závodní speciály. Ale...
V březnu se na českém území potvrdily případy celosvětového onemocnění Covid-19. Tím byly zrušeny všechny akce, kde by se shromáždilo více lidí. Tím je i bohužel autokros. Seriál Mistrovství Evropy byl na letošní rok zrušen zcela. Podniky MMČR a další, byly termínově posunuty.
Přelom roku měl bohužel další smutné zprávy. Na sklonku roku 2019 tragicky zahynul Petr Bartášek. Šestinásobný Mistr republiky, konstruktér převodovek a diferenciálů pro závodní vozy. Jeho velkým koníčkem, krom autokrosu, bylo i létání. To se mu stalo osudným.
Letos v březnu, po zákeřné nemoci nás opustil dlouholetý člen našeho týmu Milan Zajíc. Věčný mechanik. V relykrosu s Vlastikem Boháčkem získali v roce 1997 třetí místo v seriálu Mistrovství Evropy. Poté přesedlal k autokrosu do týmu Ládi Brožka. S ním také získal třetí místo v Mistrovství Evropy. A to v roce 2006. V neposlední řadě nesmím nevzpomenout na Jirku Fejfara. Matadora rovnající dlouhá léta závodní auta na startovním roštu při autokrosových závodech v Nové Pace. Opustil tento svět náhle v létě o prázdninách.
Vůně benzínu začala být cítit až v květnu, Kdy se uskutečnil závod seriálu AK Radeč a to v Nechanicích u Hradce Králové s naší účastí. Pak již následoval seriál závodů MMČR. To v pořadí Poříčí nad Sázavou, Humpolec, Nová Paka a Sedlčany. V prvních třech závodech se nám nedařilo. Pro opakované poruchy motorů jsme poslední závod absolvovat nemohli.